یخچال ساید بای ساید چیست

یخچال ساید بای ساید چیست ؟ مزایا و معایب یخچال های ساید بای ساید

اگر به گذشته های دور برگردیم و به آن زمان ها برویم که هنوز دستگاه به نام یخچال وجود نداشت و مردم چاله های یخ یا همان یخ چاله ها مواد غذایی خود را نگهداری می کنند ، متوجه پیشرفت سریع تکنولوژی در این مدت خواهید شد . اولین یخچال در سال ۱۸۳۴ میلادی توسط یک مخترع آمریکایی تولید شد . از تولید یخچال های معمولی مدت زمان زیادی نمی گذرد .
یخچال ساید بای سایدیخچال هایی ساده و یک درب که یک فریزر در بالا داشتند و یخچال نیز با چند قفسه در پایین قرار داشت این یخچال ها در اوج سادگی طراحی شده بودند و در آن زمان محبوبیت زیادی هم داستند . با پیشرفت تکنولوژی و ورود فناوری و قابلیت های مختلف به دینای لوازم خانگی صنعت لوازم خانگی نیز تحت تاثیر قرار گرفت و به شدت منقلب شد . از طرفی رقابت سازندگان نیز تاثیر بسزایی در تسریع رشد پیشرفت و تکنولوژی داشت . از یخچال های ساده و معمولی گذشتیم و به یخچال فریزرهای فریز بالا و فریز پایین رسیدیم . این یخچال ها از یخچال فریزر های معمولی پیشرفته تر بودند و با جدا کردن یخچال و فریزر ، طراحی را به اوج زیبایی خود رسانده بودند ، از طرفی هم یخچال های فریز بالا و فریز پایین در میزان مصرف انرژی نیز صرفه جویی زیادی به عمل آورده و تا حد زیادی از هدررفت انرژی جلوگیری کردند . روز ها و ماه ها و سال ها سپری شد تا اینکه یخچال های کنار در کنار با عنوان معروف side by side راهی بازار شدند .این یخچال ها بازار را به تسخیر خود درآوردند و حتی تکنولوژی را متعجب ساختند و همه ی خریداران و کاربران را انگشت به دهان گذاشتند . یخچالساید بای ساید در واقع از به معنی کنار در کنار است و از یک یخچال و یک فریزر جداگانه و چسبیده به هم تشکیل شده است . 
جهت مشاهده متن این لینک را کلیک نمایید 

نظرات

  1. How to make money from betting on sports by making money from
    To make หาเงินออนไลน์ money from gambling on sports, you can bet from home. In this article, I'll help you understand what sports betting sites are betting on at

    پاسخحذف

ارسال یک نظر

پست‌های معروف از این وبلاگ